sobota 1. srpna 2015

Moje prázdninová rutina


Čaute! Dnes jsem se rozhodla pro vás napsat trošku neobvyklý článek. Je už polovina prázdnin pryč a každý dělá o prázdninách jiné věci. A já se s vámi podělím, co jsem celý červenec přibližně dělala, i když toho vážně nebylo moc a ani nic moc spontáního. haha.


Moje denní prázdninová rutina se skládala asi z tohoto. Ráno jsem vstala (většinou kolem 11), takže byl už čas na oběd. Většinou jsem si něco uvařila, ale občas jsem šla na oběd s tátou nebo jsem dojela za mamkou do práce a někam jsme si zašly. Jako třeba nedávno. Zašly jsme si na něco lehčího a to salát s uzeným lososem a domacím chlebem. Aww. Úžasný! Právě tohle jídlo dokazuje, že i zdravý věci mohou být vynikající ! :)


Odpoledne se to většinou střídá. Buď jsem u bazénu a čtu mé oblíbené knížky. (mimochodem já vůbec nečtu, ale dala jsem si předsevzetí a jsem do toho zažraná) nebo se dívám na seriály. Prostě se flákám.


 Prvně k těm knížkám. Moje 2 oblíbené. První je Hunger Games: Síla vzdoru, kterou asi znáte. Nečetla jsem žádnéj díl až na ten třětí, protože jsem nemohla počkat do listopadu. Musím vědět, jak to dopadne, i když se nejspíš budu nenávdidět, že jsem měla počkat až na ten film. A druhá knížka a to trilogie: Delirium, Pandemonium a Rekviem. O téhle trilogii plno lidí neví, ale můžu ji vážně doporučit. Je to něco na způsob hunger games, divergence.. Knížka, která vypráví o budoucnu téhle planety a jak to bude, něco v tomto smyslu. Já už jsem Pandomonium dočetla, takže mám v plánu si koupit/vypůjčit poslední díl.



Další věc, kterou zaplním odpoledne jsou seriály. Mám plno oblíbených seriálů, ale teď se nejvíce dívám na Pretty Little Liars nebo Young &  Hungry (seriál mého života). Young and Hungry jsem bohužel už dokoukala. Pokud ho neznáte, tak se na něj můžete podívat na serialycz.cz, ale každopádně na něj budu dělat recenzi, takže se na ni brzy těšte. Na Pretty Little Liars jsem se začala dívát už dávno, ale asi u 4. série mě to přestalo bavit. Nic se tam nedělo, tak jsem toho nechala. Nakazila mě moje kámoška, která to teď nedávno začala sledovat a já se na to musela podívat znovu.




Pokud jsem teda dost akční, tak napíšu nějaké mé kamarádce a jdeme ven. Nemám moc na výběr, jelikož všechny někde jsou, ale naštěstí byla vetšinu července v Brně moje nejlepší kámoška. Většinou chodíme do kaváren.. a jíme. Je stejná jako já. Taky miluje jídlo, asi proto jsme kamarádky :D Máme prošlý všechny kavárny a už nevíme kam, tak zajdeme nakupovat nebo prostě sednem na lavičku a kecáme


Dám si večeři, kouknu na televizi, jsem u bazénu.. a nakonec jdu ''spát''. Ty uvozovky mají důvod, většinou jdu ''spát'' asi kolem desáté a přešně v tuhle dobu se mi chce spát asi nemíň za celej den. Může to být tím, že jsem vstala v 11 nebo kvůli tomu, že jsem do sebe nalila až moc ledový kávy, vážně nevím, ale je to tak. Takže většinou projíždím Youtube nebo se dívám na už zmiňovaný seriál PLL (pretty little liars). Je to vážně nakažlivý seriál. Teď v 5. sérii se toho tam děje tolik, že se musíte dívat dokola a dokola, a jelikož má jeden díl kolem 45 minut, zabere vám to plno času. Proto chodím spát asi až ve 3 hodiny ráno. Upss. To je nejspíš ten důvod, proč vstávám tak poždě, ale už se z tohoto nekonečnýho koloběhu nemůžu dostat.

                        


Ale srpnem to už končí! Záčínám se do něčeho zapojovat! Chtěla bych víc sportovat nebo dělat nějaké užitečné věci. Asi si říkáte: ''No jasně, to určitě nedodržíš.'' ale už to mám všechno naplánované. A já když si něco naplánuju už to nejde vzít zpět a vážně se toho držím. Chtěla bych si jít občas zaběhat, jít na kolo nebo kolečkový brusle. Já s tím nemám moc velký problém. Ráda to dělám, mám ze sebe mnohem lepší pocit. :) Tak to by byl už konec článku, doufám, že se líbil a za komentář budu moc ráda.


   A goal without a plan is just a wish.


A co děláte o prázdninách vy? Sportujete nebo na to moc nejste a radši relaxujete u bázénu? :)


                     
                            Hasta luego, Meg ☆
                                                                                 

14 komentářů:

  1. Hunger games jsem dočetla, ale druhá trilogie vypadá zajímavě, a to jsem o ní vážně nikdy neslyšela. A ten seriál young and hungry mě také vystihuje! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Delirium je hodně dobrá kniha! :) Měl být podle těhle knih i seriál, ale nějak se to nechytlo a myslím, že to bylo dobře, protože to byl spíš materiál na film. Každopádně doporučuji. :)

      Vymazat
  2. ja chodím na brigádu, takže ráno skoro vstávam, keď prídem tak cvičím a idem na bicykel a potom už len čítam knižku alebo som na nete alebo idem von, a mala by som hlavne ešte spraviť jeden projekt do školy, takže to vôbec neviem kedy sa do toho pustím :D
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem si jistá, jestli se dá Delirium přirovat k Divergenci nebo HG. Každá z těchto sérii je naprosto ojedinělá a jedinečná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tojo, jde hlavně o to, že je to příběh z budoucnosti (sci.fi) stejně jako HG a Divergence a je tam nějaká ta milostná zápletka. :)

      Vymazat
  4. PLL :3 Sme na tom podobne

    http://booklovers-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Moje léto zatím vypadá uplně stejně, jen se do toho koloběhu přidává práce. :D Spánek, práce, flákačka na tenhle způsob a pak zase spánek. Občas si s přítelem vyrazíme alespoň na brusle nebo jen tak posedět na terasu s přáteli. :) Každopádně těším se, až budeme mít oba v sprnu dovolenou a podnikneme něco pořádného!
    Určitě dej vědět, jestli si svoje "předsevzetí" o sportu dodržela. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Práci bych chtěla přidat taky, ale bohužel 15 mám až zítra a i tak by mě asi tak brzo nikde nevzali.. :/ Ale rozhodně se svoje předsevzení budu snažit dodržet. :)

      Vymazat
  6. Ahhh ten losos vypadá tak dobře ! :D :3 Já mám prázdniny skoro každý rok stejné. Tenhle rok jsem do nich zakomponovala i brigádu, ale je jen ráno, takže přes den můžu pokračovat v mém oblíbeném nicnedělání :D .. To je smutný. Asi bych potřebovala taky takovou kamarádku, s kterou bych se chodila cpát do kaváren. Máš to ale štěstí ! :) Skvělý článek :)
    Michelle, ma belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nojo všichni chodí na brigádu a mě by nikdo nevzal:/:D Myslím, že každej by měl mít takovou kámarádku. Jestli ji nemáš, neboj určitě ji najdeš! :)

      Vymazat
  7. Ja som sa naučila skoro ráno vstávať, pretože má človek potom dlhší deň a viac toho stihne. Cítim sa aj oveľa lepšie :)
    A PLL som začala cez prázdniny sledovať odzačiatku a je to tak super seriál, že mi bude smutno keď to skončí :(
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na tom nejhorší. Když tvůj oblíbený seriál skončí. Už jsem u 6. série a je to skoro u konce a už se mi na to ani nechce dívat, protože vím, že to končí. :/

      Vymazat
  8. Taky bych chtěla mít takový život :D od pondělí do pátku jsem v práci od rána do ccc 13:00. Doma dělám zase věci do práce, ať už doma nebo řeším něco venku, takže jsem ráda, že víkend mám volný, ale většinou zase někam jdu, když se nedostanu přes týden, takže se moc nezastavím :D

    OdpovědětVymazat